TAJUK ATAS WEB BROSER

JavaScript Free Code

Saturday 3 October 2015

KINGSTON RM10


Salam Maya,

Sewaktu membaca akhbar tadi, terbaca iklan daripada satu kedai kopmputer berdekatan. Apa yang menarik perhatian adalah harga sebuah memori kad berjenama kingston serendah rm10 untuk 8Gb.. 

Rasa nya tawaran itu cukup baik. ( walaupun kelas 4)  Lantas terkenangkan sewaktu mula2 aku membeli alat yang bernama pendrive.  Waktu tu aku membeli sebuah pendrive 128Mb dengan harga lebih kurang rm60 ++ . Dek kerana sebagai student U, aku memerlukan  alat tersebut, maka terpaksa lah beli. sehingga kini pendrive berjenama Kingston 128Mb itu masih elok dan berfungsi dalam simpanan aku.

Sampai sahaja di kedai tersebut aku terus membeli dan menguji memory card tersebut. Hmm, ok puas hati.. aku ingin menggantikan memory card handphone  2gb kepada 8gb agar lebih banyak file dapat disimpan.

Pekedai menyuruh aku meyimpan resit untuk tempoh seminggu bagi tujuan claim jika berlaku apa2 pada memory card tersebut..

sekian..

KINGSTON MIKRO SD CARD 8GB CLASS 4  HARGA NYA CUMA RM10. TETAPI AKU BELI TAK DAPAT ADAPTER TUE, KAD NYA SAHAJA. GAMBAR: IHSAN GOOGLE

BENTUK PENDRIVE YANG PERTAMA AKU BELI: KINGSTON 128MB /RM60++ ( XSAMPAI 1GB PUN)
GAMBAR: IHSAN GOOGLE
..P/S MHN MAAF JIKA SILAP & SALAH..

No comments:

Post a Comment