TAJUK ATAS WEB BROSER

JavaScript Free Code

Tuesday 30 May 2017

IKLAN NUFFNANG HILANG LAGI !!

..IKLAN NUFFNANG HILANG DI BLOG SAYA ! ...
Salam maya...

Pagi2 nie dah start masukkan 1x entry dalam posting ini..  Sewaktu masih ada sedikit masa untuk mengemas-ngemas  blog roda yang dah sekian lama terbiar ini, terlintas untuk check akuan Nuffnang..

Kelihatan iklan Nuffnang nie sudah "menghilang" sekian lama di paparan blog saya ini. Lalu saya mengesyaki ada "bugs" atau masalah ... Saya cuba mendelete satu2 kod2 html/Java yang ada di paparan admin untuk mengesan Kod2 "jahat" yang telah menghalang iklan Nuffnang daripada terpapar di ruangan blog saya.. ( lupa nak snap contoh kod tsb)


Akhir nya berjumpa dengan satu kod html/ Java yang nampak macam agak pelik sedikit, sebaik sahaja ianya  telah di delete, iklan Nuffnang muncul terpapar dengan cerianya..!!!!  sedikit perkongsian.Kot-kot ada rakan blogger yang menghadapi  masalah yang sama.. bolehlah mencuba ye !! Tq




No comments:

Post a Comment